سلام خانوما
برای بعد از اقدام چه چیزهایی بخوریم بهتره ؟

۳ پاسخ

من قبل ازاینکه بارداربشم ۳ماه قبل فولیک اسید و ویتامین دی تاماه اقدامم استفاده کردم،روغن سیاهدانه ماه اقدامم هرشب به شکمم میزدم وشکمم رو ماساژ میدادم وهرشب شییروعسل و موز،وآجیل هم میخوردم امیدوارم تجربه خودم مفیدباشه براتون

سعی کن کلا تایم اقدامت هم خودت هم همسرت چیزهای مقوی و سالم بخورید.

سلام گلم ماه دوم اقدام بودم باردار شدم، تاپیک های قبلیم رو بخون از تجربیاتم نوشتم امیدوارم بتونه کمکت کنه❤️🍃✨️

درخواست دوستی میدین؟ من درخواستام پره عزیزززم💕💕💕

سوال های مرتبط

مامان مامان دلوین مامان مامان دلوین هفته بیست‌وسوم بارداری