مامانا دعا کنید امدم برا سونو آن تی

۶ پاسخ

خطیبی رفتم ولی بهم گفت زود امدی ۲هفته دیگه بیا

پیش کی رفتی برا ان تی؟

وای چه باحال ، نی نی رو میبینی عزیزم

مرسی عزیزم

ان شالله همه چی خوبه عزیزم 😍🤲

الهی ک همه چی عالی و بسلامت میبینی جوجه ت رو

سوال های مرتبط

مامان آریشاه💙 مامان آریشاه💙 ۷ ماهگی
مامان محمد جواد مامان محمد جواد روزهای ابتدایی تولد
مامان عدسی مامان عدسی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین ۳ ماهگی
مامان آدرینا وتو دلی مامان آدرینا وتو دلی هفته شانزدهم بارداری
مامان مهرسام❣️ آرسام مامان مهرسام❣️ آرسام ۳ ماهگی
مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 ۲ ماهگی
مامان نیلماه🌊🌙🐇 مامان نیلماه🌊🌙🐇 ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دنیز مامان دنیز هفته هجدهم بارداری
مامان امیر وآیلین🥰 مامان امیر وآیلین🥰 ۳ ماهگی