مصرف سیاه دانه ضررداره یا نه تو بارداری؟ 🤔

۱۰ پاسخ

بله ضرر داره

گفتم یکم بخورم برای رفع سردی خیلی سردیم میکنه حالم بد میشه 😒

آره ضرره

اره گرمی نباید بخوری

بله باعث انقباض رحمی میشه

خیلی مضرره

زیاد نخور اره ضررداره

آره نخور

اره ضرره

خیلی گرمه

سوال های مرتبط

مامان جوجه ها مامان جوجه ها هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان طنین🎶🎼🎵 مامان طنین🎶🎼🎵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان زینب و آیهان مامان زینب و آیهان ۶ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری