۵ پاسخ

منکه ۱۶ هستم همه مدلی میخابم یادم میره حتملم بعضی موقع😂😂

من که میخوابم😂

کم کم دیگه باید به پهلو چپ بخوابی تا خونرسانی به جفت خوب باشه

نه خطرناکه هفته های اول عیبی نداره اما دیگه داری وارد ۱۴هفته میشی و فقط به پهلو باید بخوابی

اره تا ۲۰هفت بخواب

سوال های مرتبط

مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🐣بانی کوچولو🐣 مامان 🐣بانی کوچولو🐣 هفته سی‌ونهم بارداری