چ قرصایی ‌و بعد زایمانتون میخورین

۴ پاسخ

سزارین

قرص بعد سزارین

قرص انتی بیوتیک بعد سزارین

والا دکترم بمن گفت همه رو بخور
فقط اگر تغذیت خوبه یه روز درمیون دوروز درمیون بخور
البته گفت یک ماه بعد از زایمان باید چکاپ بدم
احتمالا طبق اون میگه چی بخورم

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان 👨‍👩‍👦پسرم🩵 مامان 👨‍👩‍👦پسرم🩵 ۱ ماهگی
مامان نورِ زندگی🤍 مامان نورِ زندگی🤍 ۱۲ ماهگی
مامان دلبرکم✿◕‿◕✿ مامان دلبرکم✿◕‿◕✿ ۴ ماهگی
مامان فسقلیام💙 مامان فسقلیام💙 ۱۱ ماهگی