خانوما شما بعد سزارین چ قرصایی میخورین ؟؟؟

۲ پاسخ

چرک خشک
آهن
کلسیم.
زینک
مولتی ویتامین.
ویتامین دی .
امگا ۳

من طبیعی بودم، دکتر تا سه ماه بعد بهم همون قرص هایی که بارداری می‌خوردم داده بود

سوال های مرتبط

مامان 👨‍👩‍👦پسرم🩵 مامان 👨‍👩‍👦پسرم🩵 ۱ ماهگی
مامان دیار 🩵🧸 مامان دیار 🩵🧸 ۱۴ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان دلبرکم✿◕‿◕✿ مامان دلبرکم✿◕‿◕✿ ۴ ماهگی
مامان نورِ زندگی🤍 مامان نورِ زندگی🤍 ۱۲ ماهگی