تب از چند تب محسوب میشه؟؟

۴ پاسخ

38به بالا

عزیزم ۳۷.۵ به بعد باهر تب سنجی گرفتی تب محسوب میشه
من دیشب دکتر بودم گفت
۳۷.۵ تا ۳۷.۹ تب خفیف
از ۳۷.۹ به بالا تب خطرناک حساب میشه

۳۷/۴ به بعد

37به بعد

سوال های مرتبط

مامان اروین مامان اروین ۴ سالگی
مامان ثمین مامان ثمین ۳ سالگی
مامان سامیار مامان سامیار ۳ سالگی
مامان ثمین مامان ثمین ۳ سالگی
مامان بهراد🐤🌱 مامان بهراد🐤🌱 ۴ سالگی