همچی حتی طلا باید درخدمت انسان باشه تا آسایش داشته باشی وقتی طلا داری ولی ماشین که عصای دستته نداری اون طلا چه ارزشی داره بفروش ماشین بخر لذتشو ببر اینقدر فکر چرتکه انداختن نباش
منکه فروختم ماشین خریدیم خداروشکر راحت شدیم خیلی بیشتر ازطلا بدردمون میخوره
منم تو این شرایطم دودلم بفروشم یانه
من فروختم ماشین جدید خریدیم
ماشین واجبه از سرما گرما راحتی هروقت اراده کنی میتونی بری بیرون یه دور بزنی بیای راحت روز جمعه میری بیرون شهر میای
بچه رو ببری حموم ماشین باشه بعدش نگران سرماخوردنش نیستی کلا واجبه
منم دقیقا تو شرایط شمام الان دوسال بدون ماشینیم نمیدونم چکار کنم
من فروختم ماشین خریدم ی پراید دی ماه خریدیم 170 الان شده 350
طلا 500تومن میره روش ماشین 15تومن گرون میشه
عزيزم ماشين و خونه جز چيزاي واجبه،من خودم واسه دوتاش كلي طلا فروختم
من چندسال پیش ک توی عقد بودم طلا فروختم ماشین خریدم راحت شدیم ارزششو داره بنظرم حداقل لحظه های زندگیم ک ب ماشین نیاز داشتیم ب سختی نگذشت حامله شدم راحت بودم بچم مریض شد خودمون مریض شدم راحت رفت و آمد کردیم
خودتون بهتر میدونید ولی از نظر من ماشینم یکی از واجباته
من فروختم ماشین خریدیم
منم فروختم ماشین عوض کردیم
مگه میشه ادم تو این دوره بدون ماشین ما کلا دوماه بعداز ازدواج ماشین نداشتیم طلا دادم ماشین ۲۰ سال بدون ماشین یک روز نمیتونیم
بفروش ماشین بخر
طلا بره بالا
ماشین چن برابر گرون میشه
ضرر نکن تا الان قیمتا خوبه بخر
بدون ماشین واقعا سخته بعد ب چشم سرمایه نگاه نکن بیشتر ی وسیله برای راحتی و اسایش...و اگه ماشین خریدی با طلاهات ب نام خودت بزن
من بودم میفروختم
بنظرم ماشین بخر به اسم خودت
بنظرم طلا برای این روزا آدم میخره وقتی کارت لنگه استفاده نکنی چ فایده خاک بخوره تو اتاق
البته ب اسم خودت بزن😁😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.