۴ پاسخ

بخارپز

پوست هویجو بگیر بزار توی آب تا بپزه
بعد اگه شیرخشکیه با یکم شیر خشک مخلوطش کن خیلی خوب میخوره
بعد ی مدتم هویجو میتونی یا با سیب زمینی ،کدو حلوایی و اینا با هم مخلوط کنی بدی بهش

پختنی ها رو برو سر بزن

عزیزم هویج رو بخارپز کن بعد با قاشق له کن سرد که شد یکم شیرخشکی که درست کردی بهش اضافه کن غلظتشو خودت اندازه کن

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۶ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۷ ماهگی
مامان فندقی مامان فندقی ۱۰ ماهگی
مامان ماهان دایان مامان ماهان دایان ۸ ماهگی
مامان تودلی🤰🏼 مامان تودلی🤰🏼 ۱۰ ماهگی
مامان فرهان وستین مامان فرهان وستین ۱۵ ماهگی