۴ پاسخ

نوع زایمانو خودت انتخاب میکنی چون بچه نرماله یعنی سزارین اجباری نیستی

اقا پسرت جاش خوبه حالش خوبه قلبش ۱۴۸ تاست
وزنش ۱۶۰۰ گرمه
مایع کافی و طبیعی
همه چیزت نرمال عالی خداروشکر

سلام عزیزم همه چیزش اوکیه مشکلی نداره وزنشم خوبه

همه چی خوبه ک

سوال های مرتبط

مامان رادوین🤰🏻👶🏻 مامان رادوین🤰🏻👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙 بنیامین 💙 مامان 💙 بنیامین 💙 ۸ ماهگی