۵ پاسخ

کم کاری تیرویید داری باید قرص استفاده کنی ولی زیر نظر پزشک خودتون یا متخصص غدد

آره کم کاره مال من عددش 6بوددارم دارومصرف میکنم انشاالله بیادپایین

تیروید خیلی بالاس باید دارو بخوری

عددش بالاس ببری دکترت بهت دارو میده صبح ناشتا ۱/۲باید بخوری

فک کنم کم کاری تیروئید داری

سوال های مرتبط

مامان ویانا🎀🩷 مامان ویانا🎀🩷 روزهای ابتدایی تولد