۴ پاسخ

عزیزدلم قندفقط همون قندوشرینی نیست .توهر موادغذایی قند داره هرچی میخری رو بسته ش مقدارقندشو زده حتی پفک که شوره قندداره.میوها وخیلی چیزهای دیگه که اینارو هم رعایت کنی میاد پایین بعد درکل تو بارداری قند زود بالا پایین میشه

لووتیروکسین ۵۰ بهت داد؟

منم قندم بالا بود شنبه باز میرم ازمایش تکرار کنم اشکال نداره استرس نداشته باش درست میشه فقط رعایت کن غذاها و میوه ها شیرینی جات و بعضی ترشیجات قندش بالاس

تیروییدت چند بود گلم؟؟TSh
خیلیم بالا نیست شاید ساعت ناشتایی کم بوده
باید حداقل ۸ ساعت هیچی نخوری

سوال های مرتبط