خانمها ازمایش گلوکز هزینش چند درمیاد؟

۴ پاسخ

من دکترم یه سری ازمایش نوشت کامل شد ۱۲۰۰ بستگی داره دکتر چی ثبت کرده

برامن سه مرحله ای بود شد ۱۷۷
بیمه هم ندارم

از طرف بهداشت بری رایگانه

بیمه داشته باشی ۲۰۰ ۳۰۰ تومن

سوال های مرتبط

مامان بنیتا مامان بنیتا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان تیام مامان تیام ۵ ماهگی
مامان نفسم🩷 مامان نفسم🩷 ۳ ماهگی
مامان شاهان و آیهان مامان شاهان و آیهان ۵ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🩵💙شاهان🩵💙 مامان 🩵💙شاهان🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری