۱۳ پاسخ

من رفتم ۳۸۰ شد

مبارکشون باشه بسلامتی بغلشون بگیری جانم❤

۶۸۶دادم

گرون شده از بعد عید نزدیک ۵۰۰ بستگی به شهرتون داره

اگه فقط سونو وزن باشه اینجا با بیمه ۴۰۰

من دکترم برام نوشت 260

سال جدید حدود ۶۰۰

بعد انومالی چن هفته باید بریم مجددا سونو؟

من چند روز پیش رفتم ازاد ۱۱۰۰۰

من پیش دکترم آزاد ۶۵۰ باهام دراومد

من آزمایشگاه خصوصی ک رفتم تقریبا ۶۰۰تومن در اومد پارسال البته

من رفتم ۳۵۰

من رفتم آزاد700

سوال های مرتبط

مامان همتا مامان همتا روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیاولیمو🍋🌱 مامان آنیاولیمو🍋🌱 ۴ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وششم بارداری
مامان همتا مامان همتا روزهای ابتدایی تولد