به نظرتون اول ۱۲هفته برم ntجنسیت مشخص میشه؟

۴ پاسخ

برید پیش دکتر جمالی بیمارستان آپادانا، توی هفته ۱۲ با سونو ان تی بهتون جنسیت رو میگه

اگر دکترت خوب باشه احتمالشو میگه

برای من مشخص نبود دقیق نیست باید تا ۴ماهگی صبر کنی

توی سونو NT جنسیت مشخص نمیشه
سونو آنومالی جنسیت رو تعیین می‌کنه
مگر اینکه آزمایش cell free داده باشید

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی
مامان علی کوچلو مامان علی کوچلو هفته پانزدهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان بارانا 🩷 مامان بارانا 🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آیهان وآراز💙 مامان آیهان وآراز💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان سبحان وتودلی🤰 مامان سبحان وتودلی🤰 هفته سیزدهم بارداری
مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد