۱ پاسخ

من اینجوری درست میکنم: بادوما رو که خیس کردی با الک رنده کن چون خیلی ریز رنده میشه بعد یه مقدار آب اضافه کن ، اگه شیرخشکیه آخر سر اندازه یه قاشق شیرخشک بریز که براش طعم دار بشه وگرنه شیر مادر، یه حالت دیگه ام به جای شیر یه نبات خیلی کوچیک سفید، نباید خیلی غلیظ بشه که اذیت بشه، بادومارو هم به کوچولوش رو بخور که ببینی تلخ نباشه

سوال های مرتبط

مامان امید مامان امید ۶ ماهگی
مامان گیلاس ها💙💓 مامان گیلاس ها💙💓 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان حسین آقا مامان حسین آقا ۱۱ ماهگی
مامان محمد متین مامان محمد متین ۱۲ ماهگی
مامان 🦁💛شیر پسر مامان 🦁💛شیر پسر ۱۷ ماهگی
مامان ♥️♥️ مامان ♥️♥️ ۷ ماهگی
مامان فندقم🤎🦫 مامان فندقم🤎🦫 ۱ سالگی