۹ پاسخ

خب زودرفتی سونو هشت نه هفته

معمولا ۶یا۷هفته تشکیل میشه تا۸هفته وقت داره

٥٧ روزگی سونو تشکیل قلب بره

اره من ۶ رفتم قلب نداشت البته کیسه ای و همه چیز اکی بود گفت ۲ هفته بعد دوباره بیا، رفتم اکی شده بود

آره میشه

شش ک زوده هنوز

اره قلب تا ۹ هفته تشکیل میشه معمولیش بین ۶ تا ۸ هفته بعضی وقتا ظعیفه ضربان متوجه نمیشن ۹ هفته دیگه مشخصه

اره میشه

اره من فکر کنم۱۲هفته رفتم سونو قلب

سوال های مرتبط

مامان نفس ومحمدعلی مامان نفس ومحمدعلی ۱ سالگی
مامان آرسام وفاطمه مامان آرسام وفاطمه ۲ ماهگی
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری