۷هفته میشه بری سنو تشکیل قلب؟

۴ پاسخ

زوده بزار یکی دو هفته دیگه

من ۷ هفته رفتم و نشون داد

بزار ۸ هفته برو تا خیالت راحت باشه

بله من ۶ هفته بود که رفتم

سوال های مرتبط

مامان آرسام وفاطمه مامان آرسام وفاطمه ۲ ماهگی
مامان نفس ومحمدعلی مامان نفس ومحمدعلی ۱ سالگی
مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی
مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی