خانما قند بارداری ۸۹. خوبه یا بالاعه ؟

۱ پاسخ

خوبه . ۹۰ به بالا باید رعایت کرد و شیرینیجات نخورد . حالا شما هم کم مصرف کن برای سلامتی خودت و کنترل کردنش ولی خوبی

سوال های مرتبط

مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تمشک مامان تمشک هفته شانزدهم بارداری
مامان مامان کیانا🫀😍 مامان مامان کیانا🫀😍 هفته سی‌وششم بارداری