مامانا میگم صدای قلب بچه توچندهفتگی میزارنش

۷ پاسخ

عزیزم من چهارشنبه دکترم که سنو گرفت برام در حد دو سه ثانیه پخش کرد

تو سونو آن تی

منم‌میزارم تا جواب آزمایشموبگیرم بعدبرم انشاالله صداشوبزاره واسم

من ت ۸هفتگی دکترم ت مطب واسم گذاشت

خواستم بدونم ان تی کی بایدبدم .پیش دکترم نرفتم تا جواب آزمایشم بیاد

پس انی تی بایدکی بدم

دکتر از ۱۲هفته میذاره

سوال های مرتبط

مامان .....🙂❣️ مامان .....🙂❣️ هفته هشتم بارداری
مامان بهار مامان بهار هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آرتا وتودلی مامان آرتا وتودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان مامان تودلی مامان مامان تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری