سلام بچه ها ازمایش قند دوساعته توچندهفتگی هس؟

۴ پاسخ

هفته ۶تا۱۰، یه ازمایش سه ماهه اول داری
اگر تو اون قندت بالا باشه میگن ۲هفته رژیم داشته باش و بعد دوباره برو ازمایشگاه و یه قند ناشتا میگیرن و یه قند دوساعت بعد خوراکی…

اما اگر منظورت اون ازمایشیه که ناشتا میگیرن و محلول شیرین میدن بخوری و ۱ساعت و ۲ساعت بعد قندتو میگیرن که اون هفته ۲۴تا ۲۸ انجام میشه 🌸(ماما هستم❤️)

چرا منو نفرستادن😐

من ۸ هفنه انجام دادم

من ۷ هفته بودم فرستادنم آزماسش قند

سوال های مرتبط

مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آرتا وتودلی مامان آرتا وتودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سانیلا مامان سانیلا هفته بیست‌ونهم بارداری