مامانا هندوانه نفخ داره؟😕

۴ پاسخ

بله خیلی من دیروز خوردم بچم از دل درد جیغ میزد و خیلی رفلاکس کرد .امروز که رفتم برای چکاب پیش دکترش گفت هندونه خیلی سرده نباید بخوری

ارع..

اره داره

با عسل بخورید نفخش گرفته میشه

سوال های مرتبط

مامان یوسف مامان یوسف روزهای ابتدایی تولد
مامان گیسو مامان گیسو ۱۳ ماهگی
مامان سپهروکارن مامان سپهروکارن ۱۳ ماهگی
مامان سه دخمل❤️🩷❤️ مامان سه دخمل❤️🩷❤️ ۳ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۳ ماهگی