۵ پاسخ

ینی تو هفته ۲۵ نمیشه بریم وزن جنین و بگیریم؟ من فوبیای آب دور جنین دارم کم نباشه

یه آزمایش گلوکز داری ۲۴ تا ۲۸ هفته یبار باید انجام بدی
و یه سونو وزن
طبقه تشخیص دکترت از ۲۷ هفته به بعد

۲۴ تا ۲۸ هفته آزمایش قند باید بدی ..سونو ام از ۲۸ تا ۳۲ هفته سونوی تعین وزن جنینه

اگه مشکلی نباشه و درد و لکه بینی نداشته باشی فکر کنم دیگه سونو نداره تا ۳۰ هفتگی این وسط هفته ۲۴ تا ۲۸ آزمایش قند بارداری هستش

تو ۲۹ تا ۳۲ هفته سونو رشد

سوال های مرتبط

مامان توتفرنگی مامان توتفرنگی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهــ🌙ـلین مامان ماهــ🌙ـلین روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مهرشاد 😍 مامان مهرشاد 😍 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آنِلی🦋🍭🩷 مامان آنِلی🦋🍭🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو روزهای ابتدایی تولد