بچه ها سوپ میتونم بخورم ؟توش هویج داره

۷ پاسخ

اره هویج ت غذامشکل نداره اب هویج فقدخوب نیس

عزیزم خود هویج مشکلی نداره ولی مقدار زیادش خوب نیست مثلا تو آب هویج بخوری و زیاد هم بخوری خب برای ی آب هویج چندتا هویج لازمه . وگرنه خود هویج و تو غذا هویج و اینا اصلا مشکلی نداره

هیچ اشکالی نداره.منم میخورم.آب هویج در حد چند لیوان ممنوعه

عزیزم اون هویجی ک شنیدی اینه ک ی پارچ و چندتا لیوان هر روز بخوری . اتفاقا هویج ام خوبه مگه تو سوپ چقدر هویج ریختی ک ضرر داشته باشه بخور

حالا نخوری بهتره میلت خیلی میکشه یه کاسه کوچیک بخور

یبار اخه چی میشه عزیز من

تا میتونی نخور منم خیلی مواظب غذام هستم

سوال های مرتبط

مامان نیهاد🩵 مامان نیهاد🩵 ۷ ماهگی
مامان همتا خانووم مامان همتا خانووم ۳ ماهگی
مامان مانا🩷 مامان مانا🩷 هفته نوزدهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد