۴ پاسخ

ببین اگه مریض نشدی ممکنه از داروهات باشه یا یه چیزی خوردی که گوارشت بهش حساسه
آب زیاد بخور و سعی کن دلیلشو پیدا کنی. نباید خیلی اسهال بمونی چون آب بدنت که خیلیم الان مهمه همینجوری الکی از دست میره

نه عزیزم چیزی نمیشه منم تو هفته های پائین ویروس گرفتم..اسهال استفراغ لرز شدیدددد تب...یه ۴ روز طول کشید اوکی بشم..بچه چیزیش نمیشه..نترس

منم دارم

همراه باتب لرز بله

سوال های مرتبط

مامان جوجم🐣 مامان جوجم🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان ملیسا خانوم🩷🎀 مامان ملیسا خانوم🩷🎀 هفته هجدهم بارداری
مامان هورام مامان هورام ۶ ماهگی
مامان ملیسا خانوم🩷🎀 مامان ملیسا خانوم🩷🎀 هفته هجدهم بارداری
مامان کودک مامان کودک هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کوچولو 💫 مامان کوچولو 💫 هفته نوزدهم بارداری