۵ پاسخ

گذشت ولی به سختی و با چالش های زیاد

ارههه

اره واقعا من اولین بار اومدم گهواره پسرم ۷ ماهه بود همش میگفتم بچم گریه میکنه نق میزنه چرا
الان رفته تو ۴ سال و من یه دخترم دارم

اره واقعا چه زود گذشت من داشتم به استرس سونو قلب فکر میکردم

اره منم الان خب تو همین فک بودم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۱ ماهگی