۵ پاسخ

سلام مامانا میگم گرمیچر خوبه یا رازیانه؟
کدوم بهتره به آینور بدم؟

این قطره رو از ۱۵ روزگی روزی سه تا ۵ قطره
دکتر گفت کلا زیر ۱۵ روز به نوزاد نباید دارو داد

من هر هشت ساعت ۶قطره دکتر گفته بهش بدم

عزیزم الان کولیک‌و رفلاکس معلوم‌نمیشه
یا دل درده اونم از غذای خودت بوده زده به شیرت باهاش ناسازگار بوده یا هم گشنشه

برا من دکتر هر ۸ ساعت پنج قطره نوشته

سوال های مرتبط

مامان شهریار💙🧸 مامان شهریار💙🧸 ۵ ماهگی
مامان delana🧚 مامان delana🧚 ۶ ماهگی
مامان پسرم دخترم مامان پسرم دخترم ۱۴ ماهگی
مامان الوین مامان الوین ۳ ماهگی
مامان یسنا ومحمدجواد مامان یسنا ومحمدجواد ۶ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۴ ماهگی