این شلواره چطوره؟

تصویر
۱۱ پاسخ

خیلی شیکه. با کتونی سفید قشنگ میشه

قشنکه
ولی من قدم کوتاست اصلا مناسبم نیست

خوشگله با کفش پاشنه دار باید بپوشی

چون شکم نداری برات قشنگه.با هرکفش پاشنه بلند و لژ دار هم میاد.کمربندشو با کتش یا کیفت ست کنی...

قشنگه بخاطر کفش نامناسب و یه ذرع بلند تره برات بد دیده میشه

اینقدر لش دوست ندارم

خوبه ولی قدش بلنده

قشنگه چند؟

خوبه با کت سبز یا قهوه ای لش خوب میشه

عالی عزیزم

سلیقه ی من نیس

سوال های مرتبط

مامان جانان و تودلی مامان جانان و تودلی ۲ سالگی
مامان 🧜🏻‍♀️Lara🫀 مامان 🧜🏻‍♀️Lara🫀 ۲ سالگی
مامان سهیل مامان سهیل ۳ سالگی
مامان ایلیا ❤️ دریا مامان ایلیا ❤️ دریا ۲ سالگی
مامان 𝙰𝚁𝙰𝙼𝙸𝚂🚬 مامان 𝙰𝚁𝙰𝙼𝙸𝚂🚬 ۲ سالگی
مامان دختر پاییز🍁 مامان دختر پاییز🍁 ۲ سالگی
مامان 💙اهورا💙 مامان 💙اهورا💙 ۲ سالگی
مامان 💜ᗩʀᗩ𝚍💕🤱 مامان 💜ᗩʀᗩ𝚍💕🤱 ۲ سالگی
مامان آفتاب و مهتاب مامان آفتاب و مهتاب ۲ سالگی
مامان رقیه کوچولو مامان رقیه کوچولو هفته دوازدهم بارداری