من تهوع ندارم خداروشکر

۸ پاسخ

من از اول داشتم سردرد هم اضافه شد

همه چییییی از اواخر ۸ شروع میش😞😞

عزیزم از ۸ هفته شروع میشه

برای من از هفته ی ۷ شروع شد تا الان دهنم سرویسه😐

منم ندارم

هنوز مونده گلم بزار بزرگ ترشی 😂میدونی ما چی میگیم

من ک ۹ هفته ببعد شروع شد 😅

اول راهی منم نداشتم تا ۶ هفته . داشتم فقط حالت تهوع اونم کم . هفت ک شروع شد مردنیییی

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان عشق ۱ ماهگی
مامان نور خدا مامان نور خدا هفته بیست‌وسوم بارداری