من همچنان تهوع ندارم

۱۱ پاسخ

منم همینطور

ن یادم نیس ن نداره حالت تهوع داری یا ن؟؟

هنوز اول راه هستی خدا خدا کن تهوع نداشته باشی 😵‍💫

منم ندارم اصلا حس خاصی ندارم فک میکنم حامله نیستم 😂

من سر پسرم از آخرای پنج هفته شروع شد و خیلی وحشتناک ویار داشتم

خوبه که

من از هفت هفته شروع شد
بعضیا از هشت هفته
اما همه ندارن

هم‌زوده
هم ممکنه نداشته باشی اصلا

منم ندارم
ولی فکر نکنم حتما باید داشته باشیم ک

نگرانم اخه هرکی قلب بچش تشکیل شده تهوع داره

چون هنوز زوده

سوال های مرتبط

مامان ۴تاعروسک😍 مامان ۴تاعروسک😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ❤️👶 مامان ❤️👶 ۶ ماهگی
مامان نور خدا مامان نور خدا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دخترم مامان دخترم هفته هشتم بارداری
مامان تبسم مامان تبسم ۵ ماهگی