۴ پاسخ

من سرپا وایمیسم میگیرم زیرم راحت میکنم

یه تشت کوچیک بگیر مثل جام پلاستیکی بگیر و تمیز بشور بعد تو‌ اون ادرار کن بعد بریزش تو دبه ادرار. چون جمع اوری ادرار نباید ادرارت بریزه

با لیوان یکبار مصرف بگیر بعد بریز تو ظرفش

درب بزرگه رو بگیر زیرت

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی