۹ پاسخ

بسلامتی و موفقیت❤️❤️

بسلامتی عزیرم سز یا طبیعی

مبارکه عزیزم
دکترت کی بود

مبارکت باشه عزیزم دعا کن واس منم

بسلامتی گلم طبیعی بودی

مبارکه گلم .خانما اکثرا همه طبیعی هستن ؟

مبارکه عزیزم

منم در. دارم دعا کنید بیشتر بشه زایمان کنم

مبارکه عزیزم😘😍

تورو خدا واسه منم دعا کن زود تر به سلامتی زایمان کنم 🥲🥰

سوال های مرتبط

مامان فرشته‌کوچولو مامان فرشته‌کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان نیکا وپسرکم مامان نیکا وپسرکم ۱ ماهگی
مامان مرجان مامان مرجان ۲ ماهگی
مامان رضا و علی مامان رضا و علی ۶ ماهگی
مامان پناه و ایمان مامان پناه و ایمان ۱۰ ماهگی
مامان حافظ برهان مامان حافظ برهان ۱ ماهگی