۶ پاسخ

هیچی تو بارداری بد نیست به شرط اینکه کم بخوری
مثلا هفته ای یا ۲ هفته یبار بخوری
افراط توی خوردن یه خوراکی ضرر داره

سیر تو میرزاقاسمی تفت داده میشه تندیش می‌ره بخور اشکال ندارع ولی سیر خام نخوری بهتره

تو شیردهی چون سیر رو طمع شیر تاثیر میذاره میگن نخوری بهتره

من که همه چی خوردم حتی سیر و چیزای خیلی گرم تر از سیر

نه عزیزم بخور

مگه سیر بده؟

سوال های مرتبط

مامان ♥️عشق♥️ مامان ♥️عشق♥️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان شکوری مامان شکوری هفته دهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته هجدهم بارداری
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 ۴ ماهگی
مامان آنیسا و پسرم مامان آنیسا و پسرم هفته بیستم بارداری
مامان ویهان و جانا مامان ویهان و جانا هفته هجدهم بارداری
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته بیست‌وسوم بارداری