۶ پاسخ

اولش علائم خاصی ندارع از هفته ۶ علائمش خستگی ،تهوع کم، از بعضی غذاها بدت میاد ، خواب الودگی، بی اشتهایی.....

درد پریودی متفاوت با همیشه ، درد سینه ، تکرر ادرار

درد و حساسیت نوک سینه و ۲ دوز تاخیر

نداشتن ترشح😂🤦🏻‍♀️

هیچ علائمی نداره اولش واقعا. اصلا پیگیر علائم نباش‌. از هفته ۶ و ۷ تازه شروع میشه

من هیچ علائمی نداشتم 14 روز عقب انداختم باور هم نمیکردم😅 بزور شوهرم بی بی چک زدم درجا پررنگ شد 😍 الان 6 هفته 6روز هستم

سوال های مرتبط

مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم هفته سی‌ام بارداری
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم هفته سی‌ام بارداری
مامان .مهدیه مامان .مهدیه ۵ سالگی
مامان دردونه مامان دردونه هفته سی‌وششم بارداری
من به معجزه ها باور دارم..🌱💚 من به معجزه ها باور دارم..🌱💚 قصد بارداری