۱۱ پاسخ

سونو انومالی ات چطور بود رفتی؟

من سه و ۱۶۰ انومالی شنبه انجام دادم

من تازه انجام دادم تو قم با بیمه تامین باهم شد دومیلیون
۸۷۰آنومالی
یک میلیون وصد داپلر

۳۶۰۰

من آن تی انجام دادم

3100 شد

شما رفتی آنومالی

داپلر چیه ؟

برا من ابان ۱۲۰۰شد چون دو تا سونو همزمان بود به یکیش بیمه نخورد

من تازه انجام دادم دوتاش باهم شد سه میلیونو هفتصد

فکر میکنم ۳/۰۰۰/۰۰۰

سوال های مرتبط

مامان یاسین مامان یاسین هفته بیست‌وهفتم بارداری