خانوما ازمایش خون ان تی اومد ببینید خوبهه🤔

تصویر
۵ پاسخ

خوبه احتمال بالا بچتم پسره

سلام عزیزم خوبی نی نی خوبه منم آزمایش شبیه شماست یه مقدار نگرانم فری بتا پا پا پایین مقدارش شما مشکلی نداشتین تا آخر بارداری دکتر براتون دارویی تجویز نکرد آزمایش غربالگری دومم همراه انومالی انجام دادی عزیزم اگه میشه راهنماییم کن استرس دارم

خوبه بسلامتی پسره

بله خوبه

اره به سلامتی زده ریسک پایین هست

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان گل‌پسرام مامان گل‌پسرام ۷ ماهگی
مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان چشم زمردی💚 مامان چشم زمردی💚 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری
مامان لــِـنــا💖👼🏻 مامان لــِـنــا💖👼🏻 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پینار و ایلقار🩷🩵🧿 مامان پینار و ایلقار🩷🩵🧿 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه🩵 مامان جوجه🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری