۱۹ پاسخ

دست خودم نیست واقعا نمی‌دونم چه جوری قطع کنم این شیرینی هارا

بعد من آزمایش کندم این هفته دادم گفتن همه چیز عالی بعد من الان خیلی شیرینی می خورم بعضی ها میگن بد ه نخور برای بچه

باید بری

اره بهداشت بهم گفت بیا 2/28برات سنو دارم

هیچ میگم بنظرت خوب یعنی وزن بچه خوب اینکه زیاد بخورم این چیزها برای بچه خوب

آره که اثر داره مقوی بخور ،چیزایی که مفید نیستن نخور

بنظرت اثر داره

میگم من خوراکم خوب یعنی الان یه مدتی خیلی می خورم

واقعا

چه سنوی من نرفتم برام ننوشتن

رشد چی

من ٣ روز پيش رفتم

من۲۸و۳۴هفته رفتم
یه طونو ۳۷هفته هم برام نوشته که برم

از ۲۸تا۳۲

۳۲خوبه

۳۰ هفته برو

از ۲۸ هفته ب بعد مینویسن دیگ الان من یبار ۲۹ هفته رفتم یبارم ۳۴ هفته نوشته

۲۸ تا ۳۲ هفته

الان میتونی بری

سوال های مرتبط

مامان نيكي مامان نيكي هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندوقم دلسا🍓🎀 مامان فندوقم دلسا🍓🎀 ۱ ماهگی
مامان نی نی قشنگم مامان نی نی قشنگم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهلین❤️🫀 مامان ماهلین❤️🫀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی ۴ ماهگی
مامان 💙تودلیم💙 مامان 💙تودلیم💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرسام کوچولو مامان آرسام کوچولو ۲ ماهگی