کی باید برم برا سونو رشد؟

۸ پاسخ

سلام ۳۲

من ۲۸و۴ روز رفتم .
به نظر من همین روزا برو
که اگه وزن یا آب دورجنین یا هرچیزی زیاد یا کم باشه
بتونی نرمالش کنی

32هفته برو بعد شاید دکترت تو هفته های بالاتر هم برات نوشت

من ۳۰ هفته تموم رفتم

من 35هفته رفتم

من ۳۰ هفته ۲ روز بودم انجام دادم وزنش ۱۶۰۰ بود دکترم گفت خوبه

۳۲الی۳۳ هفته اکثرا انجام میدن
من خودم ۳۲هفته رفتم

من۳۰هفنه۵روز رفتم تقرببا۳۱

سوال های مرتبط

مامان فندوقم دلسا🍓🎀 مامان فندوقم دلسا🍓🎀 ۱ ماهگی
مامان نی نی قشنگم مامان نی نی قشنگم هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان خرسی مامان خرسی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان رایانم♥️ مامان رایانم♥️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد
مامان هانا✨️🎀 مامان هانا✨️🎀 ۵ ماهگی
مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی