سلام ۳۲
من ۲۸و۴ روز رفتم .
به نظر من همین روزا برو
که اگه وزن یا آب دورجنین یا هرچیزی زیاد یا کم باشه
بتونی نرمالش کنی
32هفته برو بعد شاید دکترت تو هفته های بالاتر هم برات نوشت
من ۳۰ هفته تموم رفتم
من 35هفته رفتم
من ۳۰ هفته ۲ روز بودم انجام دادم وزنش ۱۶۰۰ بود دکترم گفت خوبه
۳۲الی۳۳ هفته اکثرا انجام میدن
من خودم ۳۲هفته رفتم
من۳۰هفنه۵روز رفتم تقرببا۳۱
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.