خانما 29هفته و 5 روزم کی برم برا سونو رشد

۷ پاسخ

من ۳۲ هفته رفتم

منم الان 29 هفته و چهار روزم برای 30 هفته و یک روز سونو نوشته برام

من نوبتم برا ۲۹ هفته و ۶ روزه

من دقیقا ۲۹ هفته و ۶ روز رفتم

این دو روزم صبر کن ۳۰ هفته بشی

برو دیگ تایمشه

تا هفته بعد دیگه برو گلی

سوال های مرتبط

مامان هانا🩷 مامان هانا🩷 ۱۰ ماهگی
مامان رایانم♥️ مامان رایانم♥️ هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان امیر ارسلان مامان امیر ارسلان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🌸𝒉𝒆𝒍𝒆𝒏🍓 مامان 🌸𝒉𝒆𝒍𝒆𝒏🍓 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندوقم دلسا🍓🎀 مامان فندوقم دلسا🍓🎀 ۱ ماهگی
مامان خرسی مامان خرسی هفته سی‌ودوم بارداری