خانونا بنظرتون تیروئیدم خوبه

تصویر
۵ پاسخ

نه برا هفته شما بالاس
منکه ۲۷ هفتم ۱/۸
بهتره دوز قرصتونو دکتر ببره بالا بیاد زیر ۲

اینم هست

تصویر

سلام خانوما جواب آزمایش من به نظرتون خوبه ؟هر کی بلده ممنون میشم بگه تا شنبه نمیتونم صبر کنم

تصویر

باید زیر ۳ باشه تو بارداری احتمالا دوزش بالا ببره اگه قرص میخوری

دارو میخوری؟
احتمالا دوزش ببره بالاتر ب من گفت ۳ و نیم بالاس بخور بیاد پایین

سوال های مرتبط

مامان لیام👶🐣 مامان لیام👶🐣 ۹ ماهگی
مامان آرازکوچولو👼 مامان آرازکوچولو👼 ۱۰ ماهگی
مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پناه👧🏻 مامان پناه👧🏻 ۹ ماهگی
مامان دونه قشنگم مامان دونه قشنگم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان برنا👶🌱 مامان برنا👶🌱 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دختر نازم نلا♥️💞 مامان دختر نازم نلا♥️💞 ۷ ماهگی