خانوما درد زیر شکم طبیعیه

۷ پاسخ

اوف منم دارم همش قکر میکنم پریود شدم از بس درد شبیه پریودی دارم و ترشح دارم

طبیعیه چیزی نیست

اگه ثابت نیست اونقدرم زیاد نیست طبیعیه ولی اگه دردش طولانی بود حتما برو دکتر

یه خورده‌اش آره. به شرطی که مداوم نباشه

اره عزیزم من هنورم دارم و دکتر هر سری میگه طبیعیه

اره مال من تا پری روز خیلی شدید بود همراه با کمر درد.
با اینکه شیاف پروژسترون هم میزدم .
فقط رعایت کن خیلی .

اونم هر از گاهی اینطوری میشه

سوال های مرتبط

مامان 🍋لیمو🍋 مامان 🍋لیمو🍋 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آلبالو مامان آلبالو هفته هشتم بارداری
مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان تودلی🤰🏻😍 مامان تودلی🤰🏻😍 هفته بیستم بارداری
مامان جوجه جواد💙 مامان جوجه جواد💙 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ماهلین💗 مامان ماهلین💗 ۴ ماهگی
مامان هاوین مامان هاوین هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان اِدی مامان اِدی هفته نهم بارداری
مامان جوجوی ممد💙 مامان جوجوی ممد💙 هفته نوزدهم بارداری