۲ پاسخ

دختر کنم گوش درد داره گریه می‌کنه دکترم بردمش گفت از رفلاکسش هست گفت گوشش مشکلی نداره

پشت گوشش ویکس بزن ولی روشو نپوشونا یا میتونی وازلین بزنی و اینک گرم نگهش دار

سوال های مرتبط

مامان رادوین♥️رادمهر مامان رادوین♥️رادمهر ۱۷ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۶ ماهگی