دیفن هیدرامین به نوزاد میدن؟؟

۴ پاسخ

دیفن هیدرامین زیر دو سال بلوک قلبی ایست قلبی ایست تنفسی میده بسیار بسیار خطرناکه

بله دارو خیلی خوبیه

دخترم سرفه هاش خیلی شدید بود دکتر داد چهار ماهش بود

نههه😐😐😐😐
ندیا خطرناکه

سوال های مرتبط

مامان مامان دخترم🌈 مامان مامان دخترم🌈 ۱۵ ماهگی
مامان میران 👶🏻💙 مامان میران 👶🏻💙 ۱۶ ماهگی