مامان ها مولفیکس بخرم یا مای بیبی ؟

۴ پاسخ

میگن مولفیکس خوبه

من برای بچه اولم مولفیکس گرفتم عالیه . چند تا مارک دیگم امتحان کردم حتی ترکیه ای اصلا خوب نبودن از اول تا اخر فقط مولفیکس بستم براش . الانم میخوام فقط مولفیکس بخرم جذب بالایی داره بعد جمع و جور تره میبنده فیت بچس اویزون نیست .

ممنون عزیزم پس ۱ میگیرم

من تحقیق کردم مولفیکس بهتر بود

سوال های مرتبط

مامان سلین 🍒💖 مامان سلین 🍒💖 ۱ ماهگی
مامان یازده ماهه مامان یازده ماهه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان خرگوشه کم🐇 مامان خرگوشه کم🐇 ۵ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۹ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۱۳ ماهگی
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته پانزدهم بارداری
مامان پناه🌻🤍 مامان پناه🌻🤍 ۵ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی