۹ پاسخ

ملورین

آلما اصلا قشنگ نیست ادم یاد از ما بهترون میفته

آلما قشنگه

من خودم ملورین

آلما قشنگه

من میخوام دخترم‌ و بزارم دلاریس

آلما و گندم از همشون قشنگ تره ولی گندم یه چی دیگه اس 😍

آلما

گندم

سوال های مرتبط

مامان دل آرا 🩷 مامان دل آرا 🩷 ۱۱ ماهگی
مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نارشین مامان نارشین ۱۲ ماهگی