سلام کسی تو۴ماهگی قرص اسپرین میخورده

۶ پاسخ

من از سونو اول شروع کردن برام سابقه فشار خون داشتم شاید برا اونه

بله از ۳ماهگی دکترم برام تجویز کرد

منم از بعد ازمایش ان تی میخورم

بله من ازسه ماهگی خوردم

من میخورم از اول

بله برا جنین و خون رسانی جنین خوبه
اگرم شروع شد باید تاد۳۶ هفته خورد

سوال های مرتبط

مامان بهترین هدیه خدا مامان بهترین هدیه خدا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان دخترم💕 مامان دخترم💕 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هیراد.آراد😍 مامان هیراد.آراد😍 ۱ ماهگی
مامان پسری🤰🐣💋🩵 مامان پسری🤰🐣💋🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری