قبل بارداری تیروئید داشتین یا ن؟
من میخورم. تیرویید میخوردم آسپرینم بهم داد حتی گفتم قرص تیر. ئیدم تموم شده دوباره نوشت برام
روزی چند تا اسپرین میخورین
ربطی بهم ندارن که اتفاقا کسایی که تیرویید دارن
بیشتر بخاطر آنتی تی پی او قرص آسپرین میخورن که خونرسانی به جنین بهتر بشه
منم میخورم مگه مشکلی داره؟
من هر دو رو میخورم 🥴
من الان دارم تیروئید میخورم
از ۱۲ هفته اسپرینم قراره شروع کنم
شما هردو رو میخورین؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.