کسی بود هم قرص تیرووید بخوره هم آسپرین!؟

۷ پاسخ

قبل بارداری تیروئید داشتین یا ن؟

من میخورم. تیرویید میخوردم آسپرینم بهم داد حتی گفتم قرص تیر. ئیدم تموم شده دوباره نوشت برام

روزی چند تا اسپرین میخورین

ربطی بهم ندارن که اتفاقا کسایی که تیرویید دارن
بیشتر بخاطر آنتی تی پی او قرص آسپرین میخورن که خونرسانی به جنین بهتر بشه

منم میخورم مگه مشکلی داره؟

من هر دو رو‌ میخورم 🥴

من الان دارم تیروئید میخورم
از ۱۲ هفته اسپرینم قراره شروع کنم
شما هردو رو میخورین؟

سوال های مرتبط

مامان مامان فرشته خدا مامان مامان فرشته خدا هفته بیستم بارداری