خانما ۳۷ و نیم بدا بچه ۵۵ روزه تب حساب میشه؟

۴ پاسخ

مشکوک ب تبه گلم‌مواظب باش

اره تازه میخواد تب شروع شه بهش استامینوفن بده و لباساشو نازک کن، در ضمن دکتر من گفت که همیشه نیم درجه به اندازه ای که گرفتین اضافه کنین

اره 37 و نیم استانه شروع تبه استامینوفن بده بیاد پایین

اره زیر پاش پیاز بزار و‌جوراب بپوشون

سوال های مرتبط

مامان آلا مامان آلا ۳ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۱۱ ماهگی
مامان 🤍معجزه خدا🤍 مامان 🤍معجزه خدا🤍 ۱۱ ماهگی
مامان 🤍دلارا🤍🐣 مامان 🤍دلارا🤍🐣 ۴ ماهگی
مامان قشنگ مادر مامان قشنگ مادر ۱۵ ماهگی
مامان بنیتا و لیانا مامان بنیتا و لیانا ۵ ماهگی