۳ پاسخ

تو هفته شما زوده هنوز بعدشم ک جفت فعلا سیرکولار هست از ان تی ب بعد مشخص میشه ک پایین هست یا ن

نه نداشتم

من پایینه،موقع عطسه گاهی زیر دلم تیر میکشه

سوال های مرتبط

مامان السا خانوم🩷 مامان السا خانوم🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نی🙂‍↔️ مامان نی نی🙂‍↔️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی🙂‍↔️ مامان نی نی🙂‍↔️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هانا جان. مامان هانا جان. ۴ ماهگی