مامانا برای زیاد شدن شیر چی بخوریم خوبه؟

۵ پاسخ

قرص و قطره شیر افزا عالی

سویق شیرافزا هم خوبه

هیچی مثل روغن زرد و گوشت زیاد نمیکنه و البته قرص لاکتاول.. اب هویج و چای هم خوبه و فندق خصوصا

آب هویج هم خوبه

قرص شیر افزا،چای،توت خشک

سوال های مرتبط

مامان اقاآرسام❤ مامان اقاآرسام❤ ۱۲ ماهگی
مامان شاهانی👑 مامان شاهانی👑 ۱۰ ماهگی
مامان آرین 💙 مامان آرین 💙 ۲ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۶ ماهگی
مامان سامیار و سامین مامان سامیار و سامین ۱۲ ماهگی